witam na blogu !

Witam wszystkich ! Jestem Lena. Zamieszczam na blogu moje początki z '' Craftingiem '' . Staram się tworzyć z sercem : ) (tylko moje serducho chyba nie zawsze ma humory, gdyż moje prace często się rozwalają itp. - więc musze nad nimi popracować ;D )

czwartek, 22 marca 2012

Tylko figa.

Witam wszystkich na blogu ! Post o niczym. Dopiero zaczynam z '' craftingiem ''.Nazywam się Lena i mam nadzieję, że mój blog będzie Wam odpowiadał :) Poniżej daję zdjęcie mojej niedawnej pracy z modeliny - breloczek z miniaturkową Nutellą :) .

nutella . 

4 komentarze:

  1. Witam Cię na moim blogu:)
    Nutella smakowita!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza w obserwujących hihihihhihi. Witaj!!! Dziękuję za odwiedziny u mnie i oczywiście zapraszam częściej. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja dziękuję za odwiedzinki...nutellla jak zywa:)))
    /ps.zlikwiduj prosze weryfikację obrazkowa-projekt-ustawienia-komentarze-pokazać weryfikacje-nie-zapisz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń