witam na blogu !

Witam wszystkich ! Jestem Lena. Zamieszczam na blogu moje początki z '' Craftingiem '' . Staram się tworzyć z sercem : ) (tylko moje serducho chyba nie zawsze ma humory, gdyż moje prace często się rozwalają itp. - więc musze nad nimi popracować ;D )

czwartek, 29 marca 2012

Potrzebuję Waszej pomocy !

Czas wreszcie się wybić ! Byłam dzisiaj w lumpeksie i znalazłam prześliczne prześcieradła, poszewki na poduszki. Wybrałam 3 najładniejsze materiały i proszę Was o pomoc - które wybrać ? Jeśli ktoś ma pomysł lub wie jak wykorzystać materiał niech też napisze, bo nie mam inspiracji .. :)
Materiał.1 ( mój faworyt ! )















Myślę że jest bardzo ładna i raczej ją kupię :) tylko jeszcze problem z tym gdzie ją umieścić.
Materiał.2
















Materiał.3 

















Który Wam się najbardziej podoba ? co robicie z tkanin ? Mi chyba najmniej podoba się 3. Przepraszam za słabą jakość zdjęć - robione komórką. I proszę o odp jak najszybszą bo lumpeks to lumpeks i każdy może kupić przede mną :(
pozdrawiam :)




EDIT: A więc i tak poczyniłam - kupiłam materiał nr 1 . Dziękuje ;] Mam dużo pomysłów ale jeszcze się zdecyduję. Kupiłam również jeszcze jedną poszewkę ale nie delikatną w kwiatki tylko ... no innym razem pokaze .  Jeszcze pare innych drobiazgów. P.S. Wiem, że normalnie Wy kupujecie profesjonalne tkaniny, jednak te są tańsze, a jeszcze nie wiem czy tak się w to wciągnę więc wolę nie przepłacić :) .

2 komentarze:

  1. HIHIHI..A JA WSZYSTKIE:))) W POŁACZENIU Z LNEM,,,,PIEKNE PODUCHY,WORECZKI...FARUSZEK DO KUCHNI:))))CO TYLKO WYMARZYSZ...A JĘŚLI MUSISZ 1..TO TEZ JEDYNKĘ

    OdpowiedzUsuń